مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-09حوادث

دستگیری عامل آتش زدن درب مسجد امام سجاد(ع) در اصفهان 


فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل آتش زدن درب مسجد امام سجاد(ع) در عملیات ویژه و ضربتی ماموران پلیس شهرستان اصفهان خبر داد.

  - ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل آتش زدن درب مسجد امام سجاد(ع) در عملیات ویژه و ضربتی ماموران پلیس شهرستان اصفهان خبر داد.

  سردار محمدرضا میرحیدری، اظهار کرد: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اطفای حریق درب مسجد امام سجاد(ع) خیابان آتشگاه شهر اصفهان موضوع به سرعت از سوی ماموران پلیس شهرستان اصفهان پیگیری شد و سرانجام در کم ترین زمان ممکن مخفیگاه این فرد شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد با ماموران درگیر شده بود، افزود: این فرد در اعترافات خود عنوان کرد که با سازمان منافقین ارتباط داشته و در ازای دریافت مبالغ ناچیزی اقدام به این حرکت زشت و ناپسند کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: متهم، فردی آلوده به مواد مخدر و سابقه دار است و همیشه با شرارت های خود باعث اذیت و آزار ساکنان محل سکونت خود می شده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: معاندان نظام با استفاده از افراد شرور و فاسد مقاصد خود را به صورت اجاره دنبال و با مبالغ ناچیزی آنها را اجیر می کنند و شاید فطرت آنها مخالف این گونه اقدامات باشد، اما به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل آتش زدن درب مسجد امام سجاد(ع) در اصفهان 

دستگیری عامل آتش زدن درب مسجد امام سجاد(ع) در اصفهان